JVC GZ-EX315WEU wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 203 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-EX315WEU wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

francis ferraro 10-03-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315WEU wit

wifi en hd kwaliteit. Supermooi model die mooie beeldenmaakt. De geluidskwaliteit is ook zeer goed.

1982kristof32 09-03-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315WEU wit

De camera doet wat hij moet doen: mooie beelden, goed geluid. Enkele leuke extra's maken het geheel af. Behuizing is mooi, maar voelt wat fragiel aan. Enig minpuntje: je krijgt niet zoveel in 'beeld'. Groothoek is eigenlijk wel aan te raden (dus beter de EX 515).

K.Gasper 28-02-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315WEU wit

Omdat ik een nieuwe moest kopen[vanwege het feit dat de bandjes moeilijk te verkrijgen zijn]viel ik al meteen op het uiterlijk.Dat er een videolamp inzat,deed me besluiten deze te nemen.Ik heb aan mijn rechterarm een handicap,zodoende kan ik hem in mijn hand leggen en toch goed opnemen.Hij is simpel te bedienen door het touchscreen.De prijs speelt natuurlijk ook mee.

schorpioen62 23-02-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315WEU wit

We hebben eerder jvc camcoders gehad digitaal met tape,
makkelijk menu funcies te bereiken. Ideaal met touchscreen. Menu heel instinctief te benaderen zonder gebruik van handleiding. ( is wel anders bij andere merken) Trendy uiterlijk, licht in gewicht. makkelijk mee te nemen.

Heuschling 19-01-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315WEU wit

zeer compact apparaatje, goede grip, maar met veel mogelijkheden. Jammer dat het aanraakscherm erg klein is voor als je grote vingers hebt. Jammer dat er geen gedrukte handleiding bij zit.

madhuwie 12-10-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX315WEU wit

Het is een mooi compacte camera. Makkelijk te bedienen met de touchscreen. Daarnaast heel handig dat er WiFi op zit zo kun je meteen filmpjes uploaden. Daarnaast is het zeer overzichtelijk als het gaat om de bediening. Overzichtelijke menu.

LambertTHierry 11-09-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX315WEU wit

Erg blij met de kwaliteit van dit product. Mijn dochter gebruikt het echt vaak en zonder problemen.

eddam36 24-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX315WEU wit

leuke camera, net aangeschaft voor vakantie. makkelijk vast te houden en ook de wifi is een pluspunt.

Kris Verbiest 28-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX315WEU wit

Goede prijs-kwaliteit. Ik heb vooral dit toestel gekozen omwille van de goede prestaties bij weinig licht.

Fredje Van Vooren 26-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX315WEU wit

super toestel dat gemakkelijk te bedienen is
handig om mee te nemen op reis
mooi design
leuk dat ik het kan connecteren met mijn iphone

patrickchelseasarahjamie 28-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX315WEU wit

een aanrader, een goede camera zeer licht om mee te werken en vast te houden, gemakkelijk te gebruiken, mooie beelden,

Tomster 14-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX315WEU wit

compacte camera die goed in de hand ligt. Beeldkwaliteit is hoog, geluid klinkt (zoals meestal bij dit soort camera's) een beetje hol.
Bedieningsgemak is goed, al is de online handleiding wel een must om het maximum van de zeer vele mogelijkheden van dit toestel onder de knie te krijgen.
De bijgeleverde software is niet erg gebruiksvriendelijk.

LA MARCA 11-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX315WEU wit

Deze camcorder is geweldig! geweldige beeldkwaliteit, zeer makkelijk te gebruiken, het is licht en design. De wifi-functie is zeer eenvoudig in te stellen en makkelijk te gebruiken.

Een aanrader!